Sunday, October 9, 2011

Finally...:D

salam...ape yg finally ni??hihi...actually my diploma study dah abes...insyaAllah la kalau final exam sem 5 ri tu lulus sume.mintak2 lulus lah kan..tak nak sangkut2..barang2 sume dah bawak balik dah...xde pe tinggal dah kat arau tu..skang ni tinggal menghitung hari nak gi praktikal..tau katne aku mintak praktikal?? IBU PEJABAT KONTINJEN BUKIT BERUANG, MELAKA. amekaw!!haha...gamai pelik bile aku ngan member aku mintak praktikal kat situ..mula2 gisau gak kalau2 takde kaitan ke kn..tapi lecturer pon kate kalau xde kaitan camne dowg bole terima kami praktikal kat sane ..betol gak kan??so,we wait and see..


next story...pasal family..aku ingatkan bile aku balik ni aman damai...rupe2nye bala menanti..family problem with my mom,my aunt and my grandmother...(tetibe kekwat nak speaking london plak..hihi).
ni yang payah...sok nak balik akmpung aku pulak yg tersepit kat tengah2..ni yang malas aku ni...sebab tu aku malas nak dok melaka lame2..sebab tu aku mintak dapat belajar jauh2..sebab malas nak mengadap benda2 ni...mane tak nye..punca utama hasad dengki n iri hati...yang aku geramnye tu sesama keluarga kandung...aku tak paham betol lah manusia macam ni..tak kisah la sape punye salah ke..nak kate tak reti pikir..umor lagi tua dari aku..patot bole pikir lagi bagus dari aku sebab makan garam lebih..tak kisah orang nak kate ape pasal post ni..aku juz nak meleapskan ape yg aku xbole nak cakap kat alam realiti ni..nak ngadu kat sape..kat mak aku??die antara org yg terlibat..end of the story,juz keep quiet and stay cool..aku pulak bukan jenis orang yg nak tegur org tu directly..nak2 die sedare kite..kang tak pasal2 tak beraye plak aku kt kampung..wait n see je la..tu yg termampu aku buat..

No comments:

Post a Comment