Sunday, October 9, 2011

Maafkan aku...

maafkan aku...
jika aku telah melukakan hatimu...
bukan niatku untuk mencelarukan hidupmu...
cuma aku butuhkan seorang teman...
tapi bila kau masih memerlukan aku lagi...
aku tak bisa...
kerana aku sudah punyai pemilik cintaku...
maafkan aku...
aku tak mampu menerimamu kembali dalam hidupku...
cukup sekadar teman biasa...
kerana kau pernah melukakan hatiku...
dan bila kau merayu perlukan aku di sisi mu...
aku hanya mampu simpati...
maafkan aku...
aku tidak ingin bersifat kejam...
mempergunakan kau tika aku sendiri...
tapi apa yang kau lakukan pada aku dulu lagi perit...
maafkan aku...
ingin aku mempercayai dirimu...
tapi ada insan lain yang sudah ku sayang...
dan cintaku cuma satu...
mana mungkin aku menduakan dia...
maafkan aku...
aku tak mampu menjadi sepertimu...
mengaku menyayangiku di saat kau menggenggam tangan gadis lain...
aku bukan seperti itu...
kerna aku tak mampu mempunyai dua pemilik hati...
maafkan aku...
seandainya kau telah melukai hatimu...
ingin aku fahami jiwamu...
tapi tidak aku mampu memberi lebih dari seorang teman...
maafkan aku...

No comments:

Post a Comment