Tuesday, November 15, 2011

Suka & Duka di Bumi Araustralia,,,(part 1)

Assalamualaikum pada sume yg sudi membace post ni (syok sendiri). To be honest time nak tulis post ni hati tengah rawan. Tak tahu pulak kenape feel sangat malam ni. Maybe sebab tadi lepas Isyak aku call one of my best frenz yg same2 belajar kat Arau dulu. Dulu?? Yupp. Lepas result dah keluar hari tu, alhamdulillah sume subjek lulus and then sekarang ni tengah tunggu nak sambung praktikal. Thats mean i'm not come back again to arau for a long time. Come back juz nak present bout praktikal n my konvokesyen of coz! (ok,jiwa celaru so bahasa n languange sume terabur. sory).

Nak kongsi banyak pasal suka suki kat arau yg lebih kami gemari dgn panggilan ARAUSTRALIA. dari sem 1 sampai sem 5 alhamdulillah aku mampu tamatkan pengajian secara teori n praktikal bersama kawan2. nak kate aku ni gamai kawan rapat tak jugak p dalam kos yg aku amek ni ade 3 group n aku group C maintain dr part 1 sampai part 5. yg lebih menarik lg group aku 2 sem berturut2 lau tak silap juz consists of girls only. no guys n makes my group more comfortable with class rep yg sangat berdedikasi. beliau adalah seperti di bawah.^^


start dr part 1 dulu eh. ade subjek2 yg macam hampeh je kena amek. ingatkan dah say bye-bye, aleh2 jumpe lagi. subjek ape lagi kn lau bkn subjek 'favourite', PHYSICS. time aku SPM dulu pon jumpe benda ni. adoi. memang tak tipu lah. poning palo blajo. dapat pulak lecturer yg strict, ape die ngajo pon susah nak paham sebab trlalu...tak tahu nak describe lagu mana. paham2 jela bile orang2 pro dlm subjek2 hardcore ni kan. perangai dorang ni agak lurus je ke depan. takde nak simpang2. die buat gelak pon kite tak paham pastu gelak sorg2. lebih kurang camtu la. tapi tak sangka doh..lulus. tu pon dah seribu rahmat. thanx to pn. *****. pastu ade kena amek subjek technical drawing. aku memang suke. skor lagi tu. bkn nak berlagak tp bangga gak lah sebab gamai member aku tak hadap subjek ni. sampai yg nangis2, mencarut meraban time kena wat assignment pon ade!! hahah. muke tak payah cakap la. p almost 99% percent lulus.
then kami ade koku cam bese yg wajib tuk part 1 sampai part 3. part 1 badan2 koku kami ditentukan n wajib ikot. aku n bdk2 kos kena masok kesatria negara. berkawad, menyanyi tgh padang kesat tu. pehhh. memang mcm 'heaven' giler. hahah. metafora semate2. tapi best group aku dpt komander yg baik n cikgu yg sporting giler iaitu En. Karim. group lain macam haram berkawad tgh panas berjam2. bile kena ganti kelas hujung minggu kena datang awal. tapi group aku,sempoi. sempoi2 pon kadang2 komander naik hantu. gerunnn. huhu..inilah komander yg dimaksudkan...
macam tau2 je org tengah amik gambor die. pandai. huhu. gambar di atas ni and yg seterusnye adalah hari terakhir kami time kesat ni. harap maaf lah muke2 time hingusan ye. :D



 ni lah en. Karim yg sporting itu. yg laki tu tau..

 time ni kat stadium or sport complex (sport comp)


sumpah rindu!! malas nak edit2 gambor ni. hadap jela sume ye. ^^
takat ni je kot entry kali ni. nanti bile2 free sambung part 2 plak ye. gudnite!

No comments:

Post a Comment