Tuesday, December 7, 2010

Aku Rindu

Ya Allah...bila dia hadir kembali dlm hidupku..seolah2 ada sinar di hujung jalan yg sudah sekian lama malap..tidak ku nanti kehadirannya kembali..tidak ku damba kasihnya lagi...namun aku hanya insan biasa yg menanti kasih seseorang...
Ya Allah...ku akui kenangan yg kami cipta bersama dulu mula mekar semula tatkala dia muncul semula...dan aku seolah2 mengharapkan semua kenangan itu bukan hanya mimpi lagi...tapi kembali menjadi kenyataan...supaya hari2 ku brtambah corak warnanya...biar indah lagi saat2 yg kulalui dari hari ke hari...salahkah aku menaruh harapan pada mimpi yg tak sudah wahai Penciptaku..ku syukuri atas perasaan Cinta dan kasih yg Kau pinjamkan kpdku ini...namun mampukah hatiku bersbar seandainya perasaan ku dicemari lagi dgn kedukaan...
Ya Allah...aku mohon moga hati ini terus dilimpahi dgn kasih sayang dan perasaan cinta dari-Mu...untuk aku terus mencium harumnya perasaan itu...untuk aku tidak membenci perasaan cinta kurniaan-Mu itu...

No comments:

Post a Comment